bubuiledudu İlk gebelik heyecan telas korku karman cormanim 12 de suyum geldi hastaneye geldim hala geliyor suyum açılma henüz yok sanci çıkıyor yatış yapılacak şimdi doktoru arayacaklar izlemeye alacaklar beni neler bekliyor sıfır bilgi napmam lazım bilmiyorum
Sedanurrrk1 bubuiledudu hayırlı olsun inşallah bol bol felak nas ayetel kürsü oku çok faydası oluyor bende bugün bel ağrısıyla gittim 2 cm açıklık var yatmamı istediler ama doğum ne zaman olur belli olmaz dediler ondan eve geldim bende açılma için çözüm arıyorum suan 🥲
bubuiledudu Derin4773 ayy inşallah spontane takip edilecek şimdilik yatış yapildi inşallah çok acı çekmeden sağlıkla kavusalim
Esripek Sedanurrrk1 merdiven in çık çömelerek evde yürü bende bel sırt sancısı çekiyorum şuan resmen öldüm
bubuiledudu Sedanurrrk1 sağlıkla kucagimiza alalım inşallah çok bekletmeden gelsinler üzmeden valla benim açılma da yokmuş ama ara ara sancı var ufak suyum her kalktığımda geliyor mecbur bugün olacak Bi şekilde doğum
Esripek bubuiledudu bende bekliyorum ama şuan sadece sırta buran ağrım var sanki göğüs altına arada ağrı vuruyor şuan şiddetli geçmiyordaa
bubuiledudu Adensah 2 haftanonce 2900 du ama şimdi.kactir bilmiyorum henüz normal istiyorum ama korkuyorum da nasıl gelirse sağlıkla gelsin 🙏🏻😍
Esripek bubuiledudu bilmiyorum ya ilk hamilelik insan korkuyor şuan bi ağrım tuttu sırttan vuruyor çözemedim stres mi yapıyorum diye şuan çekiyorum bilmiyorum
Meltemm21 Esripek aynı şekilde sırt ve karın ağrısı çekiyorum arada bir kaşığıma vuruyor yarım saat sıcak suda bekledim inşallah sağlıkla yavrularımıza kavuşuruz
Serapazraege bubuiledudu sanırım suyunuz sızıntı şeklinde geldi doğru mu anladım bilmiyorum ama su olduğunu nasıl anladınız nasıl bir görüntüsü var
Esripek Meltemm21 inşallah ya tek temennim birde haftadan önde gidiyoruz ne olcak bilmiyorum iyice kafam durdu
bubuiledudu Serapazraege evet sızıntı şeklinde geldi tuvaletteyken içimden balon patlama gibi Bi ses geldi sonra bisey olmadı ayağa kalktım giyindim ki ilik ılık biseyler akmaya başladı hala da geliyor yani kendiliğinden engelnolamiyorsun.