irem-16 Kızlar 20 haftalık hamileyim ve geceleri nefesim çok fazla daralıyor uyuyamıyorum zor nefes alıyorum. Kalbim çok hızlı çarpıyor. Bu durum normal acaba yaşayan var mı?
nurmltli61 irem-16 ya benim de göğüs kafesimin tam ortasında o boşlukta bi ağrı var nefes aldıkça ağrıyor ama nedenini bende bilmiyorum 🤦🏼♀️o kalp çarpıntısı arada bende de oluyor ama sık sık değil 🥲