isiksinem45 2prensesannesii2 Benimde bugünden itibaren 80 bakalm erkenmi gelir gecmi gelir bilemiyorum hakkımızda hayırlısı hepimizin bebekleri sağlıkla gelsin inşallah 🤗❤️
zeynepramo Dtkmk uygulamaya göre son 49 🥹 şuanlık normal doğum gözüküyor bakalım sağlıkla kucağımıza alalım ☺️🫶🏻
Alya-veanne Dtkmk uygulamaya göre son 58 gün yani 3 ocakta doğacak . Tabi genelde aynı gün tutmasa da :)
Zuleyha29 Alya-veanne benimde aynı son 58 benim normal doğum diğer ikisi inşallah buda öyledir ama doktor bana suyum fazla olduğu için 21 Aralık en geç 3 Ocak son dedi ondan sonra bekleyemeyiz bakalım hayırlısı artık
BenimBalBidigim Meltemm21 Rabbim esirgesin yaa 🌸🤲🏻🥹 Bende çarpıntı gibi nefes problemi var Belden kasıklara sancı durmuyor .
Esripek BenimBalBidigim benim biraz daha şiddetli olursa doktora gidicem allahım yok böyle ağrı sancı
Esripek Dtkmk işte biraz evde çekeyim diyorum acısını ama bazen dayanılacak gibi değil ağrısı Allah yardımcımız olsun valla