Saat itibariyle dün idrar yaparken rengi beni suphelendirdi ve sonrasi artan kasilmalarimla doktoruma yazdım. İdrarın rengi sabunlu su kıvamındaydı. Beyaza yakin ve mat . Doktorum riske atmamak adına hastaneye çağırdı. Rahim de açılma yada suda azalma görmediler. Fakat nst de 6 dkda bir gelen yaklaşık 100e vuran sancılarım cikti. Haftaya göre normal olmadığı söylendi. 2 serum yedim . Serumla sanci aralıkları ciddi açıldı ve seviyesi azaldı. Fakat serum sonrası yine aralıklı sancılar çıkınca ciğer iğnesi yapıldı. 24 saat sonunda yine yapılacak. Benzer durum yaşayan varmi? Dogumlari kaçıncı haftada oldu? Baya sakinim 2.gebeligim panik değilim. Gebeligimin başından beri ilkinden farklı oldugu kesindi benim için. Hep hissediyorum erken gelecek bu bebek dedim. Ama enazindan bir 3 4 hafta daha beklese Şahane olurdu.. Hakkımızda hayırlısını diliyorum 🙄😶