aycatutall6121 ben devlet hastanesinde yaptırdım evet. Kan uyuşmazlığım olduğunu söyledim gittiğim hastanede mevcut aşı yokmuş beni diğer devlet hastanesine yönlendirdi. Orada da sorumlu doktor üst kata gönderdi hemşireler tansiyonuma bakıp gebelik bilgilerimi alıp iğne yaptılar