33+3 haftalığız bel ağrılarım uzun süredir var doktorum artık başlaması normal sonuçta önünde bir ağırlık oluşuyor duruşun değişiyor dedi bol bol dinlen çok ağrın olursa ağrı kesici alabilirsin dedi son bir kaç haftadır adet sancısı gibi sancılarım oluyor korkmaya başlamıştım artık yalancı sancıların başlıyor normal bişey korkmana gerek yok dedi magnezyum önerdi içini ferah tut doktorunla bir görüş en doğru bilgiyi o verecektir 🌸 sağlıkla gelsin inşallah