Safiyeeee Kızlar Kasım indirimleri başladı aldığınız tam böyle bu indirimde dediğiniz şeyler varmı bende alışverişe indirim varken tamamalamak istyorum.puset arayisindayim ve başka başka ne aldınız merak ettim
Guzelanne56 Safiyeeee bebegım aralık sonu doğacak ben bu ındırımlerde bıtırdım alısverısı 21 haftaya gırıcem zaten 10 güne eşyalar gelse 32-33 ü bulur degerlendırmenı tavsıye ederım
Safiyeeee Guzelanne56 ayn bende bu indirimlerde alisverisimi bitirmek istyorum giyecek birşey almama hepsi alındı zaten ama deterjan aemzik biberon puset diğer eşyaları indirimdeyken almak istyorum
Betusmsr Ben herşeyi aldım Göğüs pompası gecelik pijama gibi kendi ihtiyaçlarim kaldı sadece onları da alacağım indirimlerde
ozgese-s Biberon,emzik,bez,park yatak aldım indirim den takip ettikçe gene alıcam inşallah 27 haftdauım bende anca tamamlarım
cansudny TinyLamb’te muhteşem indirim var. kızımın neredeyse 1 yıllık atlet, zıbın ve tulumlarını tamamladım. Uyku tulumunu ve müslin battaniyesini tavsiye ederim. 2 farklı markadan daha aldım ama bu markanınki inanılmaz yumuşak. yumuşacıkkkkk. web sitesinden sipariş verdiğimde hediye göndermişler bir de mustela’dan bir hediye göndermişler bayıldım. tavsiye!