Selennnnn Selamlar 👋 34+1 benimde bugün kontrol vardı ve 2.850 gr 46cm , çok fazla değilmi ? Doktor ilerde gidiyor dedi ama skkıntı yok dedi. Aynı durumda olan varmı
Selennnnn Sedaince teşekkür ederim cnm sanada maşşallah. Aslında özel birşey yapmadım . Her sabah 2 yumurta , vitamin haplarımı hiç ihmal etmedim başkada bişey yok aslında aşırı beslenmıyorum ztn toplamda 10 kilo aldım
Sedaince Selennnnn bende ilaçları hiç ihmal etmedim kendim 12 kilo almışım hamile kaldığımda zayıftım biraz yumurtayı da arada sırada yiyorum 😒
Tontisannecik 27 haftalıkken gittim en son 1190 gramdı 36 cmdi. Bir hafta önde gidiyor demişti. Şuan tam 30uz kontrol günüm gelmedi henüz