Kızlar merhaba ben 13+6 günlük hamileyim son bir buçuk haftadır sol tarafımda bir ağrı var kas ağrısı gibi bazen gaz ağrısı gibi oluyor özellikle geceleri şiddetli oluyor yemek yedikçe karnım büyüdükçe daha çok ağrı veriyor veya gaz olunca sizlerden bu durumu yaşayanlar var mı ?