Fidangndm Merhaba herkese 6 haftalık gebeyim fakat kalp atışını duyamadık doktor bir hafta daha bekleyeceğimizi söyledi sizler kaçıncı haftanızda duydunuz🥹
melossss2906 Haftayı beklemenizi öneririm çogu doktor 7-8 de duyulmasını öneriyor ben takipliydim uygulamaya göre 8 haftalıktı muayne de 6+6 cıktı kalp atısını duyduk şimdi 7+3 deyim🙏🏻