aslaninannesi7 FatmEzra arkadaşım nisanda sezeryan oldu 23 bin demişti şimdi kaç bilmiyorum. Birde normal doğum daha pahalıymış duyduğuma göre.
aslaninannesi7 FatmEzra yok bende öyle biliyordum perşembe günü kontrole gittim doğruymuş. Sezeryan daha uygun arada 10 bin oynuyor neredeyse
FatmEzra aslaninannesi7 gerçekten mi sozde normal doğuma teşvik ediyorlar insanları bu kadar oahaliyken neden normal doğum yapsın ki insanlar
aslaninannesi7 FatmEzra devlet hastanelerinde son ana kadar yapmıyorlar ee herkeste özele gidemiyor o bakımdan teşvik var. Ama özelde öyle değil orda bir seçim hakkın da var