AZehraa Her doktor bir değil işte maalesef ama bence amniyosentez yaptırma bana dese doktorum bende yaptırmazdım😔 Allahım Herşeyin hayırlısını versin yaşadığımız stres, hamilelik gerçekten kolay birşey değilmiş. Benim ilk gebeliğim. Hayırlısı ile bebeklerimizi kucağımıza almak nasip olsun hepimize. 🤲🤲🤲