Deletedmom_109 brcnbrcn3 sekreterler bilmiyor bana da 24 bini bulur içeride uygulanacak ilaçlara vs göre değişir dediler. Ben bir de avukat olduğum için baro indirimi oldu ama %10. yine de söyledikleri fiyatla alakası yok
Deletedmom_109 Payiz görüntüleme merkezlerinde sıvıyı kim enjekte ediyor kadın doğumcu mu? Oralarda daha ucuz olduğunu ben de dıymuştum ama yanlış bi uygulama yapılırsa diye korkumdan kadın doğum doktoru çeksin diye düşündüm
Beren77 _Feslegennn__34 diyarbakırda hangi hastanede cektirdiniz benimde çektirmem gerekiyor diyarbakırdayım bowerde 13.5
_Feslegennn__34 Beren77 özel bağlar hastanesı orda cektırmiştım veyıs keskin hoca çekmişti uygun bı hastane diyer yerlere göre
_Feslegennn__34 Beren77 evet verdiler hiçbişey anlamıyorsun bi uyandığında sersemlik oluyo oda bi kaç dk sonra geçiyor