Glshmnnmkm Ben çok memnunum gerçekten ilgili güler yüzlü ve işini çok iyi yapıyor ama şu doğum olayı çok moralimi bozdu bı tek son haftalarada girdik o an nöbetçi bayan doktor kim varsa doğumu o yaptırıyormus halbuki ben özellikle pınar hanimda doğurmak istediğim için ona gidiyordum