Maviyesil121212 Şubatta gebe eğitimine katılacağım. Araştırma hastanesinde ya da devlet hastanesinde bu eğitime katılan var mı? Neler gösterdiler ve işe yaradı mı? Hevesliyim ama tırt çıkmasından korkuyorum :))
OgretmenEva Maviyesil121212 ben zeynep kamilde gittim 6 hafta sürdü hamilelik, doğum, bebek bakımı gibi birçok konuda inanılmaz güzel bilgiler öğrendim. İşinin uzmanı kişiler tarafından. çok faydalıydı.
Maviyesil121212 OgretmenEva ıkınma,emzirme, kolay normal Doğum vb konularda mı Bilgi veriyorlar? Ben de faydalı olacağına inanıyorum inşallah
OgretmenEva Maviyesil121212 doğumla ilgili kısmı oldukça genişti. Masajlara, rahatlatıcı hareketlere kadar birçok konu vardı
Maviyesil121212 OgretmenEva kaç hastalıkken başlamıştınız? Buradaki eğitim şubatta başlayacakmış 32. Haftama falan denk gelecek sanırım
OgretmenEva Maviyesil121212 24 haftada başladım 30 da bitti iyi ki erken olmuş diyorum hem bilinçlenip ona göre hazırlanma hem de çok fazla ağırlaşmadan gidip gelmiş oldum. Siz nerede, ne kadarlık eğitime katılacaksınız?
Maviyesil121212 OgretmenEva uşaktayım ben. Buradaki araştırma hastanesindekine katılacağım ne kadar sürecek hiçbir bilgim yok bir tanıdığım hastanede hemşire onun vesilesiyle öğrendim arayacaklar bakalım şubatta başlayacağını biliyorum sadece