Rare Nesli0121 benim de normalde bu hafta 11. Haftam olması gerekirdi 10 haftayla uyumlu çıktı erken döllenme değil çünkü haftayla uyumlu gidiyordum ama doktor bir şey demedi ben de tedirgin oldum bi doktora görünün sizde
Nesli0121 Rare genelde bir hafta önde yada geri de olmasında pek sıkıntı olmuyor doktorum öyle demişti
Sametugcee Nesli0121 fetal dna ücretli baya diye biliyorum devlet hastanesinde amniyosentez olmanı öneririm orada bebeğin kesin hastalığı kromozamal hastalıkları çıkıyor
Nesli0121 Sametugcee anladım teşekkürler evet bana 12 bin 500 tl dediler. Amniyosentez ücretsiz diye biliyorum