filizefsa canım lierac internette 105 - 110 civarında bulabilirsin ve hindistancevizi yağı kakao yagi kantaron yağı ve zeytin yağını eşit miktarda karistirdim gun icinde 2 kere yaglari aksamlarida kremi kullanıyorum 30. Haftadayim cok sukur catlagim henuz yok ama kesinlikle kasimamak gerekiyormus kasidiginda yirtilma olurmus kasindiginda oksar gibi kasıyorum ve düzenli olarak kullanmakta önemli sanırım