Miniklerinannesiyim hiç yalnız değilsin bu konuda gerçekten de devlet hastanesi doktorları aşırı gıcıklar yani bu benim bebeğim merak ediyorum söyleyin işte kilosunu boyunu gelişimi nasıl sormama bile gerek yokken sorunca da azarlıyorlar insanı sanki sen gör benim bebeğimi senin bebeğin sanki bakıp gönderiyorlar sanki doktor bebeğimi görsün baksın diye geliyorum onca yolu ben, birde 3tür ilaç yazdırmaya çalışıyorum inadına yazmıyor geçmiyor işte şikayetim 3ay oldu değiştir ilacı