Minik1tirtil bilemem doktor bir risk görürse eger vajinal bakabilir size. Benim bir de rahat hareket edip etmedigime baktı. Bu tip durumlarda kasiklarda ağrı çok olunca hareket kisitligi oluyormuş. Benim bebek kasiklarimda hareket ediyorsa eğer ağrı oluyor orada sadece.