EceSava Merhabalar. 30.haftadan sonra kalça ve bacak ağrısı yaşayan oldu mu? Vücudum beni taşımıyor sanki iki bacağımı da sürüklemek zorunda kalıyorum 2 kere magnezyum alıyorum günde ama ona rağmen rahatlama yok
Burcuk EceSava bende 20. Haftalarda başladı . Doktor kemik yapısıyla alakalı dedi. İlaç vermedi. Oturduğumda oluyor genelde . Hatta sandalye oturunca değil koltukta oturunca oluyor. Birde geceleri uyandırıyor kalkıp yürüyorum geri yatıyorum. Bu zamana kadar sadece sol tarafımda oldu
EceSava Ceku bende de o haftalarda başladı ama şimdi çok ağırlaştı ağrılar. Doktorunuzla konuştunuz mu önerdiği bir şey var mı? Benimki çok umursamadı fıtık vardır sende ondandır dedi geçti
Htczmhri Burcuk Matmazelbebi kesinlikleee yaa birde benim bebeler ikiz olunca daha ağır geliyor herşey artık
Cansu111 Benimde 17 haftada basladı hep uyurken oluyo cok agrılı ve ayağa kalknca yuruyemiyorum doktrm cok ilerlerse kalsiym ilaclarni kulln dedi