Serpiltunc96 KıZlar oğlan Bebek için kendime pembe eşofman takım aldım sizce değişip Mavimi alsam mavi baş örtü takıcam da
Zeynpatak Serpiltunc96 benim de ceyizimden pembe dantelli guzel bi pijama takimim var hic giymedim bohcaya koyulmustu dogumda onu giycem ama oglum olcak napayim hep dogumda giyerim diye saklamistim 😅😅