Arsmngmz Kimisi zararlı diyor asitli diye içmeyin diyor kimisi faydalı iç diyor kimisi beypazarı dogal diyor kimisi kızılay için içinde nitrat yok diyor kimisi içme bebek gazlı olur diyor diyorda diyor 😂😂😂
AygyulSina Arsmngmz ben ictim hamileliğim boyunca kizilay markasini ictim gunde 2 tane falan ve bebegimin suan hic gaz problemi yok. Dogal oldugu icin faydali ama fazla kacirmamak sartiyla
Nursen21 Arsmngmz sarıkız içiyorum Günde bir bardakta sıkıntı olmaz demişti dr’um Ama markadan markaya fark ediyormu bilgim yok
OzgeDgnp Ben beypazarı iciyorum hergün degil 2 günde bir falan magnezyum acısından da iyi diyorlar kemik gelisimi icin
hunilimom OzgeDgnp sade mi meyvelimi benim canım bazen acayip limonlu çekiyo ama içmiyorum doktorum bise demedi
Endegerlimoglum Arsmngmz araştırma yapılmış çoğu marka doğal değilmiş. Sirma beypazarı bunlar dogalmis. Bende beypazarindan başka icemiyorum
Damlalokum Bende içiyorum ama hergün değil aklıma geldikçe iki üç günde bir falan iyi olduğunu duymuştum Beypazarı da içiyorum Kızılay'da ama Kızılay daha gazlı geldi bana