Smye Kızlar 32 de 2200 dü yazmıstım cogunuza ama bu hafta 2500 almış giderek az mı alıyor yoksa ben mi beslemeyememişim doktorum iyi dedi ama linc etmeyin lütfen çünkü 30 da 1750 ydi 2 haftada çok iyi almıştı
Mervus Smye canım bazı şeyleri yemeyi bıraktım demişsin nedir onlar çünkü benim bebiştw bu civarlarda doktor böyle kilo alırsa normal olmayabilir dedi ben de dikkat ediyorum yediklerime neler yapıyorsun,ayrıca kilosu çok iyi maşallah şakın dert etme
Smye bulutunannesi33 ben bazı seyleri yemeği bıraktım çünkü böyle giderse 4 ü geçer demişti şimdi de korktum az az mı alıcak diye
Dimplesgirll Kızlar ben Doğum yapalı 7 ay olcak foruma öylesine bir girişim dedim yazınızı gördüm bende hep bebeğim önden gidiyordu 34 haftayı kaydetmişim buraya 2585 miş 36 da 3286 olmuş sonra giderek arttı 4 kilo geçti diye beni sezeryane aldılar üniversite hastanesinde ama bebeğim 3700 doğdu
Smye Dimplesgirll canım çok saol yorum için benim gittiğim hastanenin ultrasonu 50 gram az yada fazla şeklinde oynuyormuş