hakkah24 gayet iyi bir kilo bence 🫶🏻Ben ilk kızıma hamileyken 20 kilo aldım ve doğum yaptığım zaman emzirdikçe hepsi gitti şuan yine hamileyim ve sadece 3 kg aldım 27 haftalığım. Kiloyu asla düşünmeyin annelik kolay değil hormonlar değişiyor vücudumuz değişiyor kısacası herşey değişiyor. Önemli olan bebeklerimizin sağlığı. Kilo alınır da verilir de ama şunu anladım ki ne kadar çok takarsak o kadar çok alınıyor kilolar ve verilmiyor. Benlm gibi yapın salın gitsin 😂