Benim ilk gebeliğimden sonra çıktı tiroidim bir süre ilaç tedavisi gördüm dahiliye uzmanım artmadığı sabit kaldığı için altı ayda bir kontrol ettirmem şartıyla ilacı bıraktırdı o süreçte hiç yükselmedi.İkinci gebeliğimden önce de kimyasal gebelik yaşadım sonrasında tiroid değerime baktırdım 6 çıkmıştı sonradan o nedenle düşük yaptığımı anlayıp ilaca başladım bir buçuk ay sonra da ikinci bebeğime hamile kaldım.Gebeligim boyunca her ay kan verip dahiliye doktoruma bildirdim ilacın dozunu artırıp azaltmam konusunda yardımcı oldu o şekilde tamamladık şu an iki aylık ilaca devam ediyorum yakın zamanda yeniden bi gideceğim bakalım ne olacak ☺️🙏🏻