Hatceninblog Hacer65 40+2 de 3 cm açılmam varmış suni vediler 3-4 saatte açılmam devam etmedi, yanı geleceği yoksa gelmiyo korkma canım
Esraaabayy Hacer65 30+2 den beri 2cm açıklıkla gezdim şimdi 38+2yim ve dün sancılarım vardı sabah hastaneye 4cm açıklıkla geldim şimdi suni sancı veriliyor, Allah’ın izniyle bugün sağ sağlim prensesime kavuşacağım ❤️🥰
btlbsr Hacer65 ilk gebeliğimde 37+2 de 1cm açıklık var dedi çatı muayenesinde 37+5 de suyu geldi sancıyla gittim normal doğum oldu