Aysesiz canım benim bende geçen sene ocakta hamileliğimi öğrendim 1 senedir deniyoduk ama malesef boş gebelikten kürtaj oldum 1 sene daha denedik her ay olmadı diye kendimi yedim sürekli test yapıyodum durmadan belirti arıyodum böyle yaptığım için sürekli yalancı belirtiler oluyodu örneğin belim ağrıyodu ağzımda metalik tat oluşuyodu tam seviniyodum ki yine adet görüyodum. En son kafaya takma işini bıraktım düzenli olarak eşimle 2 günde 1 ilişki denedik ama ben hiç hamileliği düşünmedim hatta tüp bebek araştırmasına başlamıştım. Bir tane bile belirtim olmadı ne bel ne kasık ağrısı ne ğöğüs hassasiyeti. O ay hamile olduğumu öğrendim sanırım en büyük etken psikolojimiz oluyo lütfen kafanıza takmayın rahat olun bir kere hamile kalabilmişsiniz çok şükür sizde ve eşinizde kısırlık yok. Eminim Allah tez vakitte nasip edicektir. Biraz uzun yazdım inşallah benim durumum size umut olur. Allah isteyen herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin 😇