Likoli serti Canım allahın işi ilk bebeğimde 2 sene denedim 2 senenin sonunda oldu, şimdi tekrar düşündük 1.5 ay denedik sonuç gördüğün gibi, yarın doktora gidiyorum. İnşallah hayırlısıyla vardır
Sevalkatk Arkadaşlar bende bu sabah test yaptım pozitif çıktı adetime 3 gün var 3 gün sonra kan versem çıkar mı acaba
asya1010 Likoli Var gibi duruyor ama 2. Çizgi net değil kimyasal gebelik olabilir daha önce başıma geldi 2. Çizgi silik ti doktor kimyasal dedi kan testi yaptırmanız en doğrusu …
sd18 asya1010 siik olmasıyla kimyasal gebeliğin bir alakası yok. beta sağlıksız artarsa kimyasalla ilgili olabilir. teste göre kimyasal denmez yanlış bilgi
FatmaB_ asya1010 yanlış bilgileri doğruymuş gibi yazmayı bırakın artık cidden sinir bozucusunuz! Silik çizgi ile kimyasalın ne alakası var mantıksız mısın sen! Demek ki gebelik yeni betası düşük. Saçma sapan yorumlar yapıp hamile insanları strese sokmaktan vazgeçin artık!
asya1010 sd18 biri silik olduğu zaman bunu da gösterme ihtimali oluyor başıma geldiği için söylüyorum 2 side kıpkırmızı olunca daha da kesin oluyor en doğru olan kan testi ve ultrason görüntüsü 🙏🏻
Bet3346 asya1010 evet sizde dediğiniz gibi en doğrusu kanda belli olur bu testlere göre kimyasal veya degil denilemez bu testte silik çıkması kan da beta hcgnin daha yeteri kadar yükselmedigi içindir bende öğrendiğim de aynı böyleydi sonra kanda takip ettik çok şükür şu an 10 haftalık olduk güzel düşüncelerle kalın
sd18 Likoli adete 3 gün kala yapıldığı için silik çıkması normal. adet gününüzü bekleyin isterseniz öyle kan verin