Mucizemm03 benim üçüncü gebeliğim. Diğerleri de sezeryanlı. Hatice hanım çok iyi. Bide seda hanım var. Bi kez ona muayene oldum o daha tatlı dilli bi kadın. Kuzenim Hatice hanıma yaptırdı sezeryan. Kadın işinin ehli doktor. Ama seda hanım kadar konuşkan ve sevimli değil.