Anneol_04mak canım bende de polikistik over vardı doktorum bana ilaç verdi yumurta sayısı arttırıcı. Onu kullandım 1 ay sonunda hamile kaldım, ve hamileyken kistim patlamış sancılı bi dönemdi bebek kesede görünmedi dış gebelik dendi kürtaj bile dendi. Ama doktorumdan yana şanslıydım, sancılı olmama rağmen bekleyelim dedi. Artık kürtaj günü verildi hastaneye yatışım yapıldı son muayenede bebeğimi gördük ve kürtajdan döndük. Hiç umutsuz olma. Ben 2 yıl bekledim kistim olduğunu çok geç öğrendim ceviz büyüklüğündeydi. Guatırım olduğunu öğrendim 1 ayda sonuç aldım eğer istanbuldaysan doktoruma yönlendirebilirim seni.inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız en kısa zamanda 🙏🏻♥️