Anneol_04mak polikistik over engel değil "hamile kalamıyorum" kelimesi sorun ama.
Önce hamile kalabildiğine inan stres yapma ve gelişi güzel hesap kitap yapmadan ilişkiye gir regl tarihi bekleme..unut hamileliği bak kendiliğinden sana süpriz olcak ❤️
Bende polikistik over vardı çok ağrım oluyordu 15 günde adet görmüştüm o şekilde öğrendim olduğunu zamanla kasığımdan bacağıma vuran ağrılar oldu kasıldım ettim derken doktora gittim bana ne dese beğenirsin " senin çocuğun olmucak, erkeklik hormonu salgılıcalsın" o günü hiç unutmam dünya başıma yıkıldı sanki. Sonra başka özelde bir doktora gittim .. gidiyorum testler ultrasonlar filmler .. her hafta çağırıyor ama bişey demiyor hep haftaya haftaya derken anladım ki hasta sayısını yükseltip hastaneye kazandırıyor. Orayada belli bir miktar para bayıldıktan sonra gitmedim doktora tabi çocugum olmucak kafamda kuruyorum .. ağrı gelince devlette en yakın doktora gittim o an ve adam dosyamı görünce güldü .. bu yaşta bu dosyayı nasıl doldurdun bravo göğüs ultrasonu ne alaka doktorun iyi kazanmış dedi :((
Hiç bir şeyin yok kafana takma bidaha ciddi bişey olduğunda gel dedi.
Ayyy nasıl mutluyum allahım bişeyim yokmuş diye. Sonra hamile kaldım şuan 37.haftam .. polikistik var yok değil ama engel değilmiş benim stresim paniğim regl günü takip etmem bunlar asıl engel . Sende kendini rahatlat :) 🤗