Anneol_04mak teyzem 12 yıl uğraştı çocuk için. Gitmedikleri şehir, doktor kalmadı. Şu doktor iyi deseler sabah kapısına dayanıyodu. Gece gündüz dua ederdi bi hastalığım olsa da tedavi ettirsem en azından ümidim olur diye. Hiçbir sorunu görünmüyodu ama çocuğu da olmuyodu. Aşılama yaptırdı tutmadı. En son tüp bebek için para biriktirdi. Bir haftalığına tatile çıkıcaktı eşiyle dönünce de tüp bebek tedavisine başlicaktı. Allah büyük, tatile çıkmadan bi gün önce evde test yapmış içi rahat etsin diye. Çift çizgiyi görmüş ama inanamamış doğruca hastaneye gitmiş orda da hamilesin demişler. Teyzem tüp bebek için biriktirdiği parayı çocuğu için harcadı. Her şeyin vakti var kuzum. Allah tez vakitte kucağını doldursun inşallah🤲🏻