Hasret18ayaz maşallah Allahın takdiri, hayalleriniz çok da yarım kalmadan kalbiniz çok da uzun ağrımadan ne güzel nasip olmuş sürpriz🧿 sağlıkla büyüsün gelişsin inşallah.
Ben de boş gebelik geçiriyorum, düşüğü bekliyorum doktorum kürtaj demedi, kanamayla atmazsa ilaç vereceğim dedi. İlk gebeliğim nasıl neyle karşılaşacağımı da bilmiyorum, bir an önce bu sürecin geçip sizin gibi hemen sağlıklı bi gebelik yeniden nasip olsun inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻