Bugün detaylı ultrasona gittim arkadaşlar. Normalde 21+1 im ama ultrasonda 20+5 gözüküyor. Doktor bebeğin etrafındaki damarlar sıkı dedi ona kan akışı tam sağlanamıyor ondan gelişimde biraz gerilik var dedi coraspirin verdi. Bu durumu yaşayanınız var mı? Ben biraz korktum doktor tansiyonunu da ölç dedi. Ama ciddi bir şey olsa kendi doktoruma da yönlendirirdi diye de düşünüyorum. Bana 4 hafta sonra git dedi kendi doktoruna demek ki çok ciddi bir şey değil. Sizin içinizde bu durumu yaşayan var mı?