lekelenmem ve ufak kanamam olması sebepli progestan verdi doktorum betam henüz düşük 31de ancak iki gün önceye göre iki katına çıktı kramplarım ve lekelenmelerim devam ediyor progestanın yan etkilerini yaşayan var mı acaba genetik olabileceğini düşünüyorum teyzemler 9ay boyunca hamileliklerinde regl olmuşlar