Polo Kızlar çokta utanıyorum ama, 29+3 hamileyim. Az önce hapşırdım, hapşırırken kaçırdım 🙄 Azcık ama bi kaç damla. Sonra tabi üst baş deiştim. Tuvaletimide yaptım ama nerdeyse hiç yoktu. Böyle hapşırmada veya buna benzer yaşayan var mı ?
GozdeCemre Polo ben ya 😂😂😂bazen öksürürken hapşururken oluyor sonra gidip Üstümü Değişiyorum eşim hayırdır diyor🤣diyorum altıma kaçtı 🤣🤣😂
Nnazli1996 Polo bendede war malesef ya benim daha kucuk neden oluyo blmyom normel diyolar 18 haftaligim
Polo GozdeCemre 😀 Benimki uyuyo 😀 uyankk olsa iki geyikte biz döndürürdük ama kendi kendime çok utandım. Ne hallere düştün bee dedim ıh tıs ıh tıs üstümü deişmeye çalışırken
BabyB Evet bende de başladı 🙄 rahatsız edici biraz malesef o yüzden günlük pedler çok işime yarıyor bu ara 😊
GozdeCemre Polo ilk gebeliğimde de istifar ederken çok oluyordu ya hamilelik çok Güzel ama böle Şeyler dışarda olsa ne Olur bilmiyorum 🤣kocama Altıma İşedim hadi eve gidelim mi Derdim ki🤣🤣🤣
Heycanligebe Polo 37 bide kayınpederim kaynanam annem hepsi bizde hep dolu oluo kayınpederim sakat malesef😔 o çıkana kadar benim en az 10 damla gidio
Polo GozdeCemre ozaman en kalınından ped olmuş oluo 😀 Şimdi hazırlısız yakalandım. En incesinden günlük ped kullanıorm. Her tuvaletimi yapışta deştriyorum die. O da kaçırdığım çişi tutmadı 😅
Polo Heycanligebe hmm beraber yaşayınca bu gibi durumlarda çok zor, Allah yardım etsin. İnş kendi evinizede geçersinz inş. Bacaklardan aşağı akacak kadar işemeyelim de bi kaç damla olsun madem :)
Polo GozdeCemre anlayamazlar asla 😀 İki işten geliyolar yorgunlar İki biyerleri ağrıo mıymıylık Anlayamazlar yani:)) söylensen kime ne fayda 😀 Ama uyumuyo olsaydı şimdi, iki bana güler eğlenirdik onu kaçırdı 😀😀
GozdeCemre Polo 😂😂😂anca dalga geçerler zaten bizimki benden çok Aşeriyor 🤣diyorum sen hamile Olsan babayı yedik bir yeri ağrısa aboo bir nazlar iyi Ki kadın değilsin diyorum 😂
Polo GozdeCemre keşke benimkide aşerse 😀 20 kilo aldım nerdeyse, ki dikkat etmeme rağmen. Ben yemeyim die o da almıyor, zordaym canım çekio yiyemiorm 😀 Ama erkekler hamile kalsa gerçekten çekilmezdi 😀