Arkadaşlar 6+3 haftalık hamileyim, doktorum kesenin rahmin soluma yerleştiğini söyledi. Eğer sola doğru büyürse tehlikeliymiş hatta bunu dış gebelikten sayıyorlarmış. Ama rahme doğru büyürse sıkıntı olmaz dedi. Kan değerlerim Beta hormonum yüksek geldi. Hatta başlarda kese basıktı o da düzeldi kalp atışını duydu ama biraz ritmini beğenmedi doktorum ama sonradan düzelebilir dedi Başına gelen var mı deneyimlerinizi benimle paylaşır mısınız?