Kızlar 33üncü haftaya yeni girdik iki gündür hareketlerinde azalma hissediyorum henüz doktorumu aramadım
Normalde tekme veya daha belirgin hareket hissederken 2 gündür seğerme gibi hissediyorum ve sık sık değil siz de de oluyor mu normal mi yarına kadar beklicem düzelmezse doktorumu arıcam artık
Fikir verin bana