rr321rr benim doktorum kendisi gerek görmedi lafını bile etmedi 24+5te açlık tokluk şekerime baktı ve sorun yok dedi ben de yaptırmayı düşünmüyordum zaten ailede de şeker hikayesi yok kendim de yememe dikkat eden sir insanım zaten ve normal kilomdayım