Sedaylmz Merhaba bayanlar sevgili hamişler bugün devlet hastanesi kam vermek için doktora gittim ultrason da bir kese daha var ama bebek kesesi mi bebeğin beslenme kesesi mi net göremiyorum ayrıntılı ultrasona girmelisin dedi bar mı böyle bişe yaşayan
SevalElmas Sedaylmz evet canım bende 10. Haftamda tek yumurta ikizi olduğumu öğrendim sonradan bölünme olmuş embriyoda olabiliyormuş böyle şeyler sonradan olan bebek kardeşini yakalar hiç korkma sen beslenmene dikkat et dinlen yeterli çünkü hormonların çoşucak birkaç güne kadar herşeyi 2 katı yaşayacaksın
Sedaylmz SevalElmas çok ilginç geldi hatta güldüm geçtim doktora ama hayırlısı yani bilemedim nasıl olur şaşkınım desem yeri konuyla ilgili çevrende yaşayan da olmadığı için herşey havada kaldı cuma günü doktor randevum bakalım ne diyecek
Hhh03 SevalElmas ay maşallah ya 10.haftaya kadar kaç kere gitmiştiniz acaba hastaneye bende cuma gidicem 10.haftam oluyo merak ettim