Kızlar bugün 30. Haftaya giriş yaptık çok şükür serklajlıyım,ayrıca 25. Haftadan beri yatıyorum erken doğma riski olabilir demişti doktorum. Çok şükür 30 geldik. Bu sabah böyle karnıma sancılar girdi sonra o sancı rahmime girdi acaba yalancı sancılar mı diye düşündüm sonra uzandım biraz daha devam edip geçti çok şükür yalancı sancı böyle mi oluyor acaba ?