HazelSeren firdevskarakulak benide 27 28 haftada sağlık ocağım cagırdı 1 doz yapsak yeter dedi 5 yıl önce oğlumda yapmıştım çoğunu 1 doz yeter dedı bu sefer
Mrvee1923 firdevskarakulak bende önyargılıydım ve yaptırmayı düşünmüyordum. Cumartesi günü doktoruma sorduğumda evet mutlaka yaptırman lazım ihmal etme dediği ve doktoruma güvendiğim için bugün sabah aşı oldum hatta. 28+4′teyim.
Smileylaylom Bende yaptırdım, ilkini hamile olduğumu bilmeden yaptırmıştım. 2. Dozu da yaptırdım. Çalıştığım iş yeri demir Çelik üzerine ben büro personeliyim ama sahaya girmem gerekiyor bazen o nedenle yaptırdım