a_gs Merhaba daha önce 2 evladımı protein kaçağı yanı preeklemsi sebebi ıle erken doğum yaptım 3. Ye hamıleyım fakat diğer çocuklarımda 25-30 hafta arası protein kaçağı çıkmıştı ama suan 7 haftalık hamileyim ve protein kaçağı çıktı doktor 20 haftanın altında olduğu ıcın önemli değil dedi fakat bu demek oluyorki tekrar erken doğum yapacağım erkenden protein kaçağı olduğunu öğrenen varmı varsa ne gibi bir yol izlediniz ###
Busragurpinar a_gs merhabalar benimde idrarda protein çıktı sonra negatif oldu sonra yine protein çıktı anlayamadım tansiyonum normal ama ödem toplamaya başladı ellerim özellikle , bende duymuştum erken doğum riski oluyor diye ama napicagimi bilemedim doktor bol su iç tuz tüketme dedi 10 gün sonra tekrar çağırdı
Goncagullllllllll a_gs bende 25 haftalıkken öğrendim +1 çıktı çok korkuttu doktor beni şimdi 36+1 olduk hayla+1 çıkıyor sadece bır kere+2 çıktı geçende sonuç+1 çıktı ama bır belırtısı yok tansiyon normal şişlik yok kılo alımı yok 10 kılo verdim 😏
bkdusunenanne a_gs o Dr bakmayın siz acil başka Dr muayene olun Allah göstermesin kaybedebilirsin bebeğini Dr den dinledim takip ettiğim bi hoca canlı yayında anlattı hatta bi bayanda yazmıştı protein kaçağı yüzünden bebeğimin kalbi durdu öldü diye ihmal etme
NurSerdar Aaayyyy bende de var o hemde tansiyon da çıktı ayaklarım davul gibi bulantı kusma ölüyorum 12 gün yattım hastanede bende 12. Haftada yakalndım erken doğum mu yapılıyor hiç bilgim yok ilk defa başıma geldi ilk gebelikte yoktu bebekte hiç bir sağlık problemi yok diyor doktor ama yinede çok korkuyorum
a_gs NurSerdar canım ben erken doğum yaptım diye sende yapıcan diye bişey yok doktor zaten şimdi endişe edilecek bişey yok dedi fakat ıkı cocugumdada aynısını yaşadığım ıcın ben öyle dedim herkes erken doğuracak diye bişey yok bakarsın bende erken doğurmam sadace suan aşırı streslıyım
NurSerdar Bende çok strest yapıyorum ya korku var içimde hep Allah yine beterinden korusun gerçi ama konu anne bebek olunca insan daha bi hassas oluyo bide bi çocuk daha olunca
a_gs NurSerdar ben bu gebeliğimde olmaz diye düşünüyordum düşünürken daha ılk haftalarında ortaya çıkması canımı sıktı
a_gs Busragurpinar beni dahiliye ye gönderdi fakat ben 1.5 ay önce cekap yaptırdım hersey temizdi yani hamılelikte gelen bısey dedım doktora doktor evet dedi dahılıye görsün gene dedi ama ben gorunmıyecegım çünkü dahılıyelık bir problem değil bu cekap yaptırmasaydım acaba mı derdim ıkı cocugumdada vardı mesela erken doğum zorlukları bıldıgım için tedırgınım ılla erken olucak diye bısey yok dedi doktor 20 haftadan küçük gebesınız diye suan ıcın önemli değil dedi fakat 7 haftalıkken protein kaçağı var 20 haftada ne olur bılmıyorum tuzu kestım öğlenden beri dıkkat ediyorum zaten ben bol su tüketirdim gene devam edeceğim
Busragurpinar a_gs teşekkür ederim 27 haftalık gebeyim , ilk gebeligimde hiç yaşamadım böyle birşey bunda yaşıyorum ama tansiyon sıkıntım yok şuan sadece tahlillde çıkıyor ve ödem olmaya başladı ellerimde , acaba başka belirtileride var mı
a_gs Busragurpinar tansıyon yoksa sıkıntı görmüyor doktorlar belirtiler tansiyon yüksekliği ve idrarda kan artı baş ağrısı ve şiddetli bel ağrısı bunlar olunca alıyorlar bebeği erkenden bende bunlar olmuştu ilk iki gebeliğimde çok şükür çocuklarım sağlıklı ama bunuda belirtmek isterim
a_gs Busragurpinar korkmayın bende korkuyorum telaşlanıyorum yaşamış biri olarak fakat bir şekilde herşey yoluna giriyor inanın ben 3. Gebelıgımde olmaz sandım ama bunda daha erken çıktı artık bunu yaşamam gerekıyormus ne diyim
a_gs Goncagullllllllll bu durumda en önemlisi tansıyon tansıyon normalse hıc sorun değil yolun yarısındasın zaten hayırlısı ıle kucağına alırsın inşallah
a_gs Goncagullllllllll Tansıyonum çıktı benim 149/83 yarına kadar takip edicem bakım anlık bısey mi yoksa sürekli mi yüksek
Goncagullllllllll a_gs aynen öyle Can’ım doktor 35 te almak istedi gitmedim ona sımdı bekliyoruz 38 bitsin diye zaten ikinci sezeryanım 🥲