Minat9496 Yenianne6161 29+6 bugün gittik 1470 gram dedi . Tamamen genetik oluyor anne ile babanın doğum kilosunun ortasında doğuyor genelde bebek ,ilk bebeğim de 3350 doğmuştu buda 3 kilo civarı doğar diye düşünüyorum eşim normal ben de normal kilo sınırındayiz dogumda
Yenianne6161 Minat9496 30. Haftadayız benimde 1560 gram dedi kızıma boyu 42 cm. Forumda bazıları 30. Haftada 2 kilo , 1.800 falan deyince endişelendim sorun mu var diye
Minat9496 Yenianne6161 aynı şeyleri bende düşündüm. İlk çocuğumda da bu uygulamayı kullanırken de herkesin bebeğinin kilosunu görüp kendim ultrasona gidip öğrenince niye az derdim:)) aslında yanlış şeyler ama işte annelik yüreği
sacmalamakizim Yenianne6161 31+5’de kilosu 1.900 gelmişti, boyunu bilmiyorum hep sormayı unutuyorum. 🥲
Yenianne6161 Minat9496 yani doktor da güzel kilosu dedi haftasına göre 1.5 kg ama ne bileyim içim rahat etmesi :D
Minat9496 Yenianne6161 daha 30 haftalık 8 hafta da 1.5 kilo alsa doğuma kadar gayet yeterli fazla kiloda iyi değil dogumda zor oluyor ideal bizimkiler
busecnyt0108 Serap07 bende şeker sıkıntısı yok da bilmiyorum genetik minyon olabilir dedi ama 2 haftaya kadar geriden geliyor dedi strese soktu beni 2 gündür de hareketlerini az hissediyorum yarın arayıp kontrol isteyeceğim gidip bakıp içimi rahatlatmam lazım
sacmalamakizim Serap07 Çok da dikkat etmiyorum ama, sabahları kaşar peyniri, yumurta yemeye özen gösteriyorum, bir de yoğurt yiyorum yemeklerin yanında, + olarak da et, tavuk yiyorum. 😊
Festinalente Yenianne6161 29+2 de 1.490 ,32+2 de 2.163,suan 33 haftalığım 35 randevum var umarım 3 e yaklaşır
Minat9496 Jasmine2426 evet çocukların kilosu biraz da genetikmis senin çocuğunda 4 kilo doğar bence 😅😍 ama kilolu doğması anneye zor bu da gercek
Yprkk Yenianne6161 30. Haftaya girdik biz de, bugün kontrolümüz vardı 1700 gr olmuş kuzum🥰 doktorumuz inatla boyunu söylemiyor ama haftasına göre uzun bir bebek diyor 🤷🏼♀️
Jasmine2426 Yprkk bizimkide 25 haftalıkken 35 cm dedi 29+5 iz boyunu ölçmemiş 37cm falandır ölçmüyoruz boy bu zamanda dedi salladı yani