Arkadaşlar merhaba. 1 tane 3 yaşında oğlum var. 2. Ye hamileyim 22 haftalık. Eşim askeri personel. Tüm ailemizden uzaktayız. Yalnızım. Eşim sürekli görevde. Ve çocuğum acayip hiperaktif. Yani size anlatamam. Hiçbir şekilde yerinde durmaz ben gün içinde asla oturup dinlemem. Ve bir kaç gündür o ladar bunaldım ki içime ata ata 2 gündür sürekli ağlıyorum. Sürekli stres içindeyim. Herşeye ağlıyorum dayanamıyorum nolur yardımcı olun. Resmen bunalıma girdim