Bhrkerem1261 Bugün Dr kontrolünde aşırı kasılmam olduğunu ve su içmem gerektiğini söyledi Dr adet sancısı gibi oluyo arada ve bebek hareketlerini hissetmiyorum ikinci gebeliğim başına gelen var mı düşük falan olur mu acaba progestan verdi birde
bebisko_annesi Bhrkerem1261 benimde 16 haftalıkken vardı iğne vuruldum bir kere progestan ilaç başladık vakit buldukça bol bol dinlendim bol su içtim elhamdülillah şuan 26 haftalık olduk ☺️ korkma canım strese hiç girme stres sıkıntı çok tetikliyor
Aslaninannesi_ Benimde olmuştu progestan başladık magnezyumu artırdı geçti çok şükür bir şey olmaz merak etme