Serpilinumudu Likoli tamam o zaman daha yeni olduğu için öyle benim 3. Gebelik oluyor bu senin içinde hayırlısı olsun
Sevalkatk Ya arkadaşlar bende bu sabah yaptım pozitif adetime 3 gün var 3 gün sonra kan tahlili versem çıkar mı sizce