Kubrabsyg rozamomy benim doğum anına kadar döndü doktor imkansız gibi görse de 😂 1 gün gittim makat geliş ertesi gün baş geliş 2 gün sonra bidaha gittim makat dedi başka doktor çağırdı ben mi yanlışım acaba diye en son doğumdan 1 gün önce baş gelişte kaldı.
Nurak rozamomy döner tabi canım benim 28. Haftada normal doğum pozisyonuna geçti 32. Haftaya kadar dönebiliyorlar ondan sonra zor demişti doktorum
ayselmom rozamomy 35+6 haftalik oldum benim kız hala dönmedi 🥹🤦🏻♀️ hanımefendinin keyfini bekliyoruz 😁
ayselmom rozamomy artık dönmesi çok zor gibi 37 ye kadar dönmezse sezeryan tabi sağlıklı olsunda da nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin 🥰☺️