busra05_ Kızlar 11 haftalıgım mide bulantısı hep oluyodu ama bugun mide bulantım oldu kustum ve basım da cok agrıyo normal bi durum mu sizce
BenimBalBidigim busra05_ Keşke hiç olmasa ama tabiki normal 🌸🩷 Vücut yapısı değişim içinde hormonlar büyüyen rahim ve iyice yerleşmiş olan bebiş 🥰 Rabbim şifa versin umarım rahat rahat atlatırsınız 🤲🏻🫶🏻
busra05_ BenimBalBidigim umarım amin hepımız❣️🫶🏻 baş agrım da mide bulantısı ile olunca çok korktum da
Nessee34 Ben doktoruma sormuştu. Baş ağrısı çok oluyor dıye bana kusmalardan kaynaklı olduğunu soylemıstı başınızın arka tarafına belırlı aralıklarla buz koyun ıyı gelıyor