Beyazmelekkk Haftaya kadar çalışmayı düşünüyorum bir aksilik olmaz ise. 8-5 çalışan bir memurum öğretmen değilim. 37 ye kadar çalışırsam doğum sonrasına 8+5 haftadan 13 hafta maaş alma hakkım olacak diye biliyorum. Fakat şöyle bişey okudum . Bu annelik izni ne zaman başlayacak ? 40. Haftadan itibaren mi başlanıyor yoksa diyelim ki sezeryanim 38. Haftada oldu . 38-40 hafta arasındaki o 2 hafta boşa mı gidecek ? Tam olarak sorum anlasilmistir umarım. Annelik izni sonrası 40 gün yıllık iznim olacak onu da yazdırıp 40 günde rapor hakkımı kullanıp ucretsize çıkmak istiyorum. 40. Haftam 13 Mart gözüküyor ama sezeryan olacağı için erken olur . Hani aylarda maaş alabileceğim kızlar maddiyattan biraz sıkıştık